wtorek, 24 maja 2016

Trociny









                    

12 komentarzy:

  1. Tro ci ny XD
    Genialna kreska, ten mrok. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego kleksa to ja nie znałem i trochę skopałeś mi dzieciństwo,ale Ok.Rysunki są Rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie ma niektórych plansz, np. okładki na stronie zero, a także drugiej strony?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I to już koniec? Poddaliście się?

    OdpowiedzUsuń
  6. wrócicie jeszcze? bo ja dalej tutaj wracam ;_;

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyta i to nie jeden raz. Bo w niektórych osobach wyobraźnia dalej sie tli i czeka na podmuch który ja rozpali :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj odnalazłem.
    Mam 42 lata i jeszcze pamiętam jak się lata.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń